Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~modliszka0104 | użytkownik

imię i nazwiskoEwelinaJ. adresPoznań zarejestrowany27.05.2008 @20:34:35 ostatnio na stronie29.08.2012 @23:37:57

wrażliwa , młoda dziewczyna, kochająca fotografię, sztukę... codziennie odkrywam świat na nowo , chcąc pokzac ludzkości swoje oblicza... metodą prób i błędów staram się pokazać w swoich pracach realizm oraz magię, która sie zawiera w barwach( moje zamiłowanie do malarstwa) ,przestrzenności(moje zamiłowanie do rzeźby) , dobrej kompozycji , światła i tego wszystkiego czego dotąd nauczyłam się na lekcjach fotografii w liceum plastycznym..dziękuje za cierpliwość...


" nieważne co jest na zdjęciu, ważne, żeby było piękne"
ulotnośc chwili
jednym z tematów przewodnich jest dla mnie autoportret, potrafie pokazać światu mnóstwo odsłon swojego ciała i wyrazów swojej twarzy.. zapraszam....



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty180 komentarze436 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~modliszka0104    26.06.2008 @21:33:32
w POznaniu , mamy czetreoletnie , jeste jak jest w tym roku dyplom i matura... aż strach pomyśleć
~evegetsnaked    26.06.2008 @21:30:37
szybko zleci . tesknie za liceum. troszke:P
a gdzie uczysz sie w sensie w jakim miescie?
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    26.06.2008 @21:29:00
dziekuje. osobiscie nie lubie tribali ale jesli bedziesz chcial zdecydowac sie na nowe tattoo daj znac takze je projektuje procz forografowania akcji i robienia ich
_______
with my own wigga.
~amelkatryt    26.06.2008 @21:25:34
ozdoby!!
~evegetsnaked    26.06.2008 @21:25:05
i tez po liceum plastycznym mamy duzo wspolnego
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    26.06.2008 @21:24:32
oo i moja imienniczka
_______
with my own wigga.
~evegetsnaked    26.06.2008 @21:24:15
no.. ja bylam fotografem
tattoo nie skonczone ale niebawem bedzie i zdjecia nowe pocykam pozdrawiam

p.s. gdzie masz tattoo i co przedstawia?
_______
with my own wigga.
~futszak    22.06.2008 @17:02:34
z pamieci
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~newyorka    21.06.2008 @17:09:03
no nie powiedziałabym, że w reszcie jest coś pięknego.

pozdrawiam
_______
Walk peacefully on heavens streets, you're done your time in Hell..
~futszak    20.06.2008 @21:13:15
ciekawa galeria
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~lynxlynx    19.06.2008 @14:51:49
_______
Poniżej Krytyki http://www.digart.pl/zoom/4658104/Ponizej_Krytyki.html
>>>Matrix gwałci podprogowo<<<
folio http://lynxart.carbonmade.com/
~lynxlynx    19.06.2008 @14:49:29
...no wiesz punkcik ten zwrócił moje zaciekawienie ze względu na ciekawe zabarwienie
_______
Poniżej Krytyki http://www.digart.pl/zoom/4658104/Ponizej_Krytyki.html
>>>Matrix gwałci podprogowo<<<
folio http://lynxart.carbonmade.com/
~123456    19.06.2008 @11:03:04
aha to zparaszm do zlotowa:D
~AspektONE    19.06.2008 @10:59:15
ależ jestem szczery hehe....
Pozdrowionka :D
_______
AspektOne
~AspektONE    19.06.2008 @10:55:52
hmmm....jaka ściema po prostu jesteś bardzo fotogeniczna z tego co widzę i na dodatek tego masz niezłe foteczki oby tak dalej.....
_______
AspektOne
~123456    19.06.2008 @10:54:28
widze ze z mojego mista akdemickiego jestes ;p
~123456    19.06.2008 @10:54:07
nmzc
~AspektONE    19.06.2008 @10:53:46
ciężko nie patrzeć na tak piękną istotkę hehe
_______
AspektOne
~AspektONE    19.06.2008 @10:50:53
ależ niema za co Pozdrawiam i życzę miłego dzionka
_______
AspektOne
-limonce    17.06.2008 @15:07:35
zapraszam do mnie
~ewuncja    12.06.2008 @14:15:33
Zapraszam do ocenienia mojej galerii PS. Podobaja mi sie Twoje fotki, masz genialne oko
~bartekdul    08.06.2008 @15:47:35
hej modliszka, a ocenka to gdzie?
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt